Підрахунок контейнерів
для сміття
Проблема
У сфері вивозу твердих побутових відходів (ТПВ) існує декілька кейсів порушення режимів роботи водіями та екіпажем. По-перше, вивезення не всіх контейнерів, коли у жилому комплексі або на підприємстві забирається сміття, наприклад, з 6 контейнерів з 7, хоча договір укладений саме на повну кількість. По-друге, часто малий бізнес - мінімаркети, точки громадського харчування, магазини непродовольчих товарів, домовляються про вивезення свого сміття з екіпажами напряму, доплачуючи за вивезення готівкою, а не по договору: це призводить до фінансових втрат для бізнесу. Втретє, трапляються ситуації, коли сміттєвоз вивантажує сміття не на сміттєзвалищі, а на шляху до нього - для цього навіть іноді організовуються стихійні сміттєзвалища і лісопосадці поруч з дорогою. Це призводить до забруднення навколишнього середовища та екологічних проблем, а також - до величезних штрафів для підприємства, яке надає послуги вивозу ТПВ населенню та / або бізнесу
Запропоноване рішення
Існує декілька варіантів вирішення наведених проблем. Вони здебільшого залежать від конструктиву сміттєвозів (з заднім або боковим завантаженням сміття) з типом управління завантаженням та вивантаженням (електроніка, механіка або гідравліка, але нашим завданням було створення універсального рішення, яке задовольняє проблеми клієнтів не залежно від конструкції транспортного засобу. Нашими інженерами був розроблений датчик нахилу, адаптований до використання на відкритому повітрі та у середі підвищеної небезпеки щодо саботажу та неумисного збивання з місця встановлення. Щодо програмного забезпечення, ми розробили функціонал спеціалізованих геозон "контейнерний майданчик", де замовник створював розклад із плановим вивезенням кількості контейнерів в залежності від дня тижня, а також була створена зона сміттєзвалища, тільки в якій спрацювання датчика нахилу на вивантаження не фіксувалось як тривожна подія
Результат
В результаті впровадження рішення та незначних доопрацювань після проведеного тестування, замовник отримав комплексний інструмент для контролю виконання робіт своїми екіпажами. По-перше, по кожній ділянці із контейнерами клієнт зможе вивантажити звіт по плановій та фактичній кількості піднятих контейнерів з інформацією про відхилення. Це надає інформацію, чи всі контейнери були вивезені та, чи не було надано "зайвих" неофіційних послуг. Як додатковий інструмент фіксації обриву або умисного саботажу щодо роботи датчиків диспетчери отримують моментальні тривожні сповіщення в інтерфейс та на e-mail, коли сигнал від датчика втрачений. По-друге, внаслідок встановлення другого датчику нахилу на частини сміттєвоза, які нахиляються під час вивантаження, ми налаштували сповіщення при нахилі цих елементів на зупинці за межами геозони "сміттєзвалище", які миттєво сповіщають диспетчерську службу про намагання вивантажити сміття у непризначених локаціях.
Наступні кроки - реалізація повноцінної CRM-системи на базі продукту Fleetix, яка дозволить вести облік підписаних договорів, вивезення контейнерів та надання звітності кожному клієнту по факту виконаних робіт
Вас також може зацікавити:
Бажаєте застосувати наведений кейс у своїй компанії? Напишіть нам!