Температурний контроль
на транспорті
Проблема
Приведений на цій сторінці кейс об'єднує в собі узагальнену проблематику будь-яких сфер бізнесу, які займаються перевезенням швидкопсувних вантажів, або таких, у яких є жорсткі вимоги до температурних умов при транспортуванні. Серед таких вантажів, звичайно, на першому місці йдуть фармацевтичні препарати та продукти харчування. Якщо заглиблюватись у процес, виявляється, що проблема може виявитись не тільки у самих перевізників, а і при встановленні, налаштуванні та подальшій підтримці обладнання. Ще декілька років тому температурний контроль, який був так необхідний вищенаведеним галузям, викликав безліч складностей: проблема монтажу та проведення дротових температурних датчиків накладала не тільки технічні нюанси встановлення (особливо для напівпричепів та причепів), а й значне подорожчання системи, коли монтажні комплекти та супутнє обладнання збільшувало саму вартість датчиків у декілька разів. Розповідаємо про наші напрацювання в цьому напрямку, так які рішення ми змогли запропонувати ринку щодо температурного контролю на транспорті
Запропоноване рішення
Для вирішення вищенаведених проблем та спрощення встановлення обладнання (і, звичайно, вартості для клієнта) ми розпочали пошук якісних бездротових температурних датчиків. Використовуючи наш досвід у продуктах i-bee та Meteotrek, а також попередні інтеграції температурного контролю на транспорті, ми сформували перелік ключових критеріїв до обладнання: автономне живлення з забезпеченням роботи на вбудованій батареї не менше 1 року, компактні розміри, та бажано зовнішній температурний зонд, який буде давати меншу похибку, ніж зонд "на борту". Як додаткові переваги рішення - наявність вимірювання вологості та можливість самостійної заміни батареї представниками замовника. Звичайно, що для своєчасного обслуговування пристроїв, вони повинні вміти передавати на GPS-трекер дані про рівень батереї, а сам GPS трекер повинен вміти працювати з не менше ніж 4-ма датчиками температури одночасно. Проаналізувавши ринок та протестувавши 7 зразків обладнання з України, Китаю та Європейського Союзу, ми обрали оптимальне рішення, яке показало себе якнайкраще, в тому числі завдяки стабільності своєї роботи та відстані до трекера, на якій працюють датчики.
Результат
Внаслідок проведення етапу R&D ми отримали стабільне апаратне рішення для легкого встановлення на будь-який транспорт - комерційний та вантажний транспорт, причепи та напівпричепи. В залежності від наявних перешкод ми досягли стабільної роботи датчиків в русі на відстані до 30 метрів. На базі програмного забезпечення Fleetix були реалізовані спеціальні інтерфейси по роботі з даними - налаштування порогових значень, графічне відображення та табличні звіти, тривожні повідомлення при порушенні температурних режимів. В результаті ми змогли надати нашим клієнтам доступне та якісне рішення, яке повністю задовольняє їх потреби під час перевезення ліків, продуктів та інших товарів, наприклад, квітів.
Вас також може зацікавити:
Бажаєте застосувати наведений кейс у своїй компанії? Напишіть нам!