Корпоративний каршеринг
Завдання
Будь-яка велика корпорація, завжди прагне оптимізувати витрати на операційну діяльність, збільшити ефективність наявних активів та автоматизувати та оцифрувати різні процеси. На початку співпраці по цьому проєкту завдання розділилось на 2 паралельних напрямки: обладнання усього транспорту компанії новими GPS трекерами та впровадження програмного забезпечення для моніторингу транспорту, а також розробка модулю та мобільних застосунків для здійснення бронювання транспорту - системи внутрішньокорпоративного каршерингу. Основна мета - збільшити ефективність використання наявного автопарку в центральному офісі та регіонах без його розширення, а також посилення контролю за його використанням шляхом порівняння плану та факту.
Запропоноване рішення
Внаслідок багаточисельних перемовин, спілкувань з працівниками та керівниками зацікавлених відділів та дослідження поточного на той момент бізнес-процесу, нашими спеціалістами разом із замовником було розроблене технічне завдання та блок-схеми проєкту, пропрацьовані Customer Journey Map (шлях користувачів у продукті) для кожної ролі, затверджені форми звітності та необхідний фукціонал. Оскільки одним з важливих факторів у процесі було здійснення ідентифікації водія на початку та під час поїздок, нами була запропонована ексклюзивна версія GPS-трекеру з ідентифікацією через Bluetooth та мобільний застосунок: це допомагало спростити та пришвидшити монтаж обладнання на транспортні засоби, які знаходились в усіх обласних центрах, а також знизити первинні інвестиції замовника та підвищити стабільність роботи системи. В якості основного продукту була запропонована система Fleetix із відповідними доопрацюваннями у вигляді окремих модулів та мобільних застосунків. З точки зору етапів впровадження, нами було затверджено покрокову інтеграцію: виготовлення спеціалізованого трекеру, впровадження системи моніторингу та навчання персоналу, доопрацювання функціоналу каршерингу та мобільних застосунків.
Результат
Внаслідок тісної співпраці із замовником ми виготовили трекер відповідно затвердженим технічним характеристикам та спланували встановлення обладнання по всіх обласних центрах України, на що орієнтовно пішло 3 місяці. Відповідно до графіка встановлення обладнання ми проводили поетапне навчання регіональних диспетчерів та відповідальних осіб. Розробка системи каршерингу припала на першу хвилю COVID-19 та локдауну по всій Україні. Не дивлячись на всі обставини ми реалізували весь необхідний функціонал на 1 місяць швидше ніж затверджені терміни та інтегрували проєкт у процеси замовника.
Вже третій рік замовник постійно та майже цілодобово працює з системою, яка допомагає йому відстежувати транспортні засоби та контролювати поїздки. Внаслідок системи корпоративного каршерингу компанія досягла основної мети - змогла закрити всі потреби своїх підрозділів наявним транспортом, без розширення. Водночас наша команда продовжує надання технічної підтримки та супроводу системи, а також здійснення сервісів по всій Україні за необхідністю.
Вас також може зацікавити:
Бажаєте застосувати наведений кейс у своїй компанії? Напишіть нам!