Менеджмент
Об'єднуємо різні команди під нашим керівництвом для досягнення мети та вирішення задачі замовників
Що ми робимо?
Об'єднуємо власні команди
В нашій команді працюють профільні спеціалісти із різним досвідом та навичками, що дозволяє нам в залежності від поточного завантаження міксувати їх в команди відповідно до їх експертизи та рідних технологічних стеків. Наші проджект-менеджери аналізують учасників різних команд на сумісність відповідно до їхніх хард та софт навичок, оцінюють ризики та надають рекомендації про готовність роботи у команді.
Співпрацюємо з профільними підрядниками
В залежності від сфери діяльності, для якої ми розробляємо або впроваджуємо рішення, ми знаходимо підрядників, які на цьому спеціалізуються та можуть бути корисними своїм досвідом та навичками. Найчастіше це стосується постачальників або виробників необхідних датчиків та пристроїв, адже майже всі програмні розробки ми закриваємо власним ресурсом. Для наших замовників це нічого не змінює, адже ми продовжуємо нести повну відповідальність за дії підрядників як за свої власні, при цьому інтереси клієнта залишаються на першому місці, особливо це стосується прав інтелектуальної власності на кінцевий продукт.
Обираємо методологію розробки та впровадження
Ми є відвертими прихильниками гнучких методологій у будь-якій роботі, не важливо чи стосується це розробки, впровадження, інтеграції або нашої внутрішньої роботи з клієнтами. Звичайно, що не всі наші замовники готові або підтримують Agile - адже ми співпрацюємо з зовсім різними структурами та підприємствами, включаючи державні установи та дуже бюрократичні компанії. В залежності від проєкту, його стадії та критерій приймання результату наші менеджери підбирають максимально комфортну та ефективну методологію роботи всередині проєкту та взаємодії з замовником.
Затверджуємо документацію та "правила гри"
На початку співробітництва менеджер проєкту разом з командою та представниками замовника, які приймають участь у проєкті та залучені до валідації результату, розробляють кодекс проєкту, у якому прописуються всі правила взаємодії, порядок взаємовідносин, дійові особи з усіх сторін та сфери відповідальності. За необхідністю цей регламент стає додатком до договору або просто понятійним внутрішнім документом для формалізації комунікацій.
Керуємо проєктом в цілому
При реалізації великих та складних проєктів цілком прийнятною нормою є залучення профільних підрядників або постачальників, адже кожна компанія має свою спеціалізацію та різноплановий досвід. При цьому менеджмент та організація роботи всередині різних команд залишається на нашій стороні та у нашій сфері відповідальності, тому замовник отримує максимально якісний результат з єдиних рук.
Організовуємо конструктивну та позитивну атмосферу
Наш досвід показує, що необхідність внутрішньої роботи з командами, які залучені до реалізації проєкту, є обов'язковою необхідністю для підтримки ефективності та працездатності спеціалістів, збереження мотивації та орієнтації на результат. Саме тому кожний спрінт ми завершуємо обов'язковим проведенням ретроспективи, на якій враховуємо всі недоліки взаємодії учасників команди заради подальшого покращення роботи. Після досягнення окремих успіхів - вдалого релізу, перевершення сподівань замовника, зменшення очікуваних термінів розробки, ми проводимо тім білдинг для заохочення отриманих результатів. Часто до цього запрошуються представники наших клієнтів.
Підтримуємо постійний зв'язок
Робота над будь-яким проєктом приречена на успіх виключно у випадку регулярного контакту між нашими менеджерами та відповідальними особами замовника. На відміну від фрілансерів, які беруть завдання та можуть на місяць або більше випасти з комунікації, ми обов'язково підтримуємо зв'язок та інформуємо про процес.
Презентуємо результати
Своєчасне інформування щодо результатів роботи по будь-якому проєкту є для нас мастхевом у взаємодії та комунікації з клієнтами. В залежності від організації роботи ми виділяємо день проєкту, який проходить кожні 1 або 2 тижні та демонструємо результати нашим клієнтам. Це є найефективнішим засобом донесення до замовника результатів нашої роботи.
Етапи менеджменту
1
Домовленості
Затвердження дійових осіб, порядку передачі результатів, формалізація взаємовідносин
2
Постійна комунікація
Обмін даними, інформування замовника про хід проєкту, затвердження нових вимог
3
Презентації результатів
Регулярне білд-рев'ю з залученням відповідальних осіб клієнта для отримання фідбеку
4
Фіналізація проєкту
Передача продукту у комплексне тестування в реальних умовах для отримання зворотнього зв'язку
Реалізовані кейси
Нам довіряють
Шукаєте надійного партнера?
Напишіть нам!
Управління сookies
Ми використовуємо cookies для покращення роботи веб-сайту
Прийняти всі
Налаштувати
Управління сookies
Налаштування cookies
Файли cookie, необхідні для коректної роботи веб-сайту, завжди ввімкнені.
Інші файли cookie можна налаштувати.
Основні cookies
Завжди ввімкнені. Ці файли cookie необхідні для того, щоб ви могли використовувати веб-сайт і його функції. Їх не можна вимкнути. Вони встановлюються у відповідь на ваші запити, як налаштування параметрів конфіденційності, вхід або заповнення форм.
Аналітичні cookies
Disabled
Ці файли cookie збирають інформацію, щоб допомогти нам зрозуміти, як використовується наш веб-сайт або наскільки ефективні наші маркетингові кампанії, або щоб допомогти нам налаштувати наш веб-сайт для вас.
Рекламні cookies
Disabled
Ці файли cookie надають рекламним компаніям інформацію про вашу діяльність в Інтернеті, щоб допомогти їм надати вам більш релевантну онлайн-рекламу або обмежити кількість показів оголошення. Ця інформація може бути передана іншим рекламним компаніям.
Політика конфіденційності | © ТОВ "АЙТІ ІННОВАЦІЇ" 2014-2022