Музей Голодомору - система для збору пожертвувань
Проблема
Основні задачі, які постали перед нами:
  • Створення інтерактивної краудфандингової платформи з метою приваблення донорів з населення
  • Організація майданчика для інформаційного супроводу проєкту - поточні новини, авторські статті та показувати хід будівництва
  • Впровадження інструменту для взаємодії та комунікації з музеєм
Запропоноване рішення
На початку співпраці по цьому проєкту, нашою командою було запропоновано розділити завдання на 2 паралельних напрямки:

1.Розробити WEB-cайт:
  • Основний майданчик, який буде "візиткою" кампейну
  • Через нього буде проходити збір коштів за допомогою інтерактивної 3D мапи, розміщення інформації про проєкт та поточний стан будівництва, керування контентом та аналітикою у застосунках
2.Створити мобільний застосунок (iOS / Android):
  • Інструмент для залучення користувачів та донорів, збору коштів за допомогою інтерактивної мапи та доповненої реальності, доступу до інформації про проєкт та стан будівництва
Результат
Механіка роботи донейту була поділена на два етапи.
Перший етап.
Об'єкти віртуального бонусу - Свічки, які разом створюють Поле вічної пам'яті:
7 млн свічок (відповідно до кількості загиблих) та доступні на інтерактивній мапі на сайті та у мобільних застосунках. Свічка надається за кожний донейт розміром 10 грн. Мета етапу зібрати 70 млн грн.
  • За допомогою сайту та мобільного застосунку кожен користувач може здійснити донейт на певну суму. В обмін на донейт, донор отримує певну кількість віртуальних свічок
  • На сайті та у мобільному застосунку доступна інтерактивна 3D-мапа майбутньої території. Під час донейту користувач обирає місце для розміщення своїх свічок. Це місце фіксується за ним назавжди - як на інтерактивній мапі, так і в майбутній доповненій реальності на території музею.
  • До моменту відкриття території свічки можуть розміщуватись у доповненій реальності будь-де - кожний донор може їх розмістити у будь-якій локації, сфотографувати та поширити у соц.мережах, а після відкриття території - вже розмістити на території з прив'язкою до обраної локації.
  • На інтерактивній мапі користувачі бачать, скільки вже свічок було розміщено (зроблено донейтів) та на яку суму. На мапі створюється ефект онлайн інтерактиву - скільки людей роблять донейт саме зараз.

Другий етап.
Після досягнення мети першого етапу донейту, ми ввели наступний: об'єктом віртуального бонусу стала іменна або анонімна (на вибір користувача) віртуальна цеглина, вартістю, наприклад, 300 грн.
  • Цеглина буде вбудовуватись у віртуальний мур всіх донорів та мати статичне місце назавжди. До моменту відкриття території для відвідування мур буде доступним на інтерактивній мапі, а у мобільних застосунках - ще у доповненій реальності.
  • Після відкриття території цеглини будуть доступні у доповненій реальності на "живому" мурі серед преміуму донорів проєкта, які здійснили пожертвування від $25000: навівши камеру смартфону у мобільному застосунку на мур, кожен донор побачить цеглину із власним ім'ям в обраному місці.
  • Концепція віртуальної цеглини поєднується із "живим" муром на території музею - ми можемо не обмежувати кількість донорів, а "живий" мур може постійно добудобуватись, що становитиме постійний інформаційний привід для PR-активностей
Вас також може зацікавити:
Бажаєте застосувати наведений кейс у своїй компанії? Напишіть нам!