Sofia Kyiv Museum
Problem
Музейна сфера в сучасному вимірі, зберігаючи артефакти минулого, впевнено орієнтується на майбутнє. Світові музеї невпинно крокують в ногу з часом та активно залучають найактуальніші інноваційні тренди в базу своєї діяльності. Уявлення про музей як про будівлю, в якій десятиліттями зберігаються одні й ті ж експонати, давно вже відійшло в минуле і в Україні. У світі, який індивідуалізується, стає значно доступнішим і відкритішим (принаймні на рівні технологій), український музей також прагне зайняти своє важливе місце. Аналізуючи стан музею, він явно зараз знаходиться не в інформаційному топі. І для його подальшого руху вгору потрібні ресурси, зміни у середовищі, сильні мотиваційні імпульси та бути відкритими до інновацій
Proposed solution
Проактивний підхід і використання технологій дозволять не просто віртуально, а й реально розширити музейні площі, надати доступ до архівів і колекцій, які неможливо розташувати в музейних залах, ще й зробити відвідувачів учасниками експозицій або подій за межами площі.
Для пілотного проєкту нами було запропоновано:
  • Використання технологій доповненої реальності на прикладі двох кімнат будинку Метрополіта
  • Тестування мобільних застосунків на відвідувачах для збору відгуків та пропозицій
  • Розробка загальної концепції застосування технології доповненої реальності для подальшого розвитку в окрему систему
  • Привернення уваги майбутніх відвідувачів
  • Оживлення та візуалізація експонатів
Result
Складом пілотного проєкту стало:
  • Створення візуального відтворення двох кімнат у доповненій реальності
  • Моделювання приміщень, людей, елементів інтер'єру - меблів, посуду, тощо
  • Експерименти у декілька підходів для вибору оптимального варіанту реалізації
  • Використання готових мобільних застосунків та платформи ARena для завантаження моделей

Як висновок за підсумками пілотного проєкту:
  • Працездатність технології в реальних умовах - відповідно до освітлення та кількості об'єктів. Розуміння необхідної деталізації та кількості об'єктів, які будуть сприйматись відвідувачами
  • Пропрацювання оптимального розташування маркерів приміщеннями для виклику AR
  • Наповнення функціоналом майбутніх мобільних застосунків відповідно до побажань відвідувачів
  • Додавання інтерактивних експозицій
Наступні кроки - реалізація повноцінної CRM-системи на базі продукту Fleetix, яка дозволить весті облік підписаних договорів, вивезення контейнерів та надання звітності кожному клієнту по факту виконаних робіт
You may also be interested in:
Do you want to apply this case in your company? Write to us!
I agree with privacy policy
Cookies management
We use cookies to improve the website
Cookies management
Cookie settings
Cookies, which are necessary for the website to function correctly, are always enabled. Other cookies can be customized
Basic cookies
Always on. These cookies are necessary for you to be able to use the website and its functions. They cannot be turned off. They are set in response to your requests, such as setting privacy settings, logging in or filling out forms.
Analytical cookies
Disabled
These cookies collect information to help us understand how our website is used or how effective our marketing campaigns are, or to help us to customize our website for you.
Promotional cookies
Disabled
These cookies provide advertising companies with information about your online activity to help them provide you with more relevant online advertising or to limit the number of ad impressions. This information may be shared with other advertising companies.
Privacy policy | © "IT INNOVATIONS" LLC 2014-2024